Service

Service

Τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα που απαιτούνται για την αποστολή της συσκευής σας στο Τεχνικό Τμήμα για service:

Αντίγραφο της Απόδειξης – Τιμολογίου Αγοράς, απόδειξη αγοράς προς τον τελικό πελάτη, καθώς επίσης αναφορά του προβλήματος που αντιμετωπίζετε στην συγκεκριμένη συσκευή εγγράφως.
Οι συσκευές των εταιρειών καλύπτονται από εγγύηση 2 ετών με εξαίρεση τα προϊόντα της Apple που η εγγύησή τους διαρκεί 1 έτος. Η εργοστασιακή εγγύηση καλύπτει κατασκευαστικές βλάβες και όχι ότι οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (κακή χρήση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, οξείδωση, υγρασία, φθορά και σπάσιμο).

Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κάθε Συσκευή που πωλείται από εμάς, οφείλει να περιλαμβάνει εγχειρίδιο χρήσης στα Ελληνικά (εάν αυτό παρέχεται από τον κατασκευαστή), καθώς και τους όρους Εγγύησης του προϊόντος (οι οποίοι συνήθως αναγράφονται στις σχετικές σελίδες του εκάστοτε κατασκευαστή).
Αν επιθυμείτε να προβάλλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε απ’ ευθείας, στο αρμόδιο Τεχνικό Τμήμα του επίσημου Αντιπροσώπου ή εξουσιοδοτημένων σημείων Επισκευής.

To κατάστημα dreamlife.gr οφείλει να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση.

Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους.

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο έχετε πρόβλημα με την παροχή εγγύησης από τους επίσημους αντιπροσώπους μπορείτε να καλέσετε στο 1520 Γραμμή Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και να σας ενημερώσουν  για τα δικαιώματα σας.

Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).

Σε περιπτώσεις που ισχύουν οι διατάξεις DOA και για τη δική σας άμεση εξυπηρέτηση, θα πρέπει να επικοινωνείτε με εμάς ώστε να λαμβάνετε επιπλέον οδηγίες.

Σημ.
DOA: (Dead on arrival) χαρακτηρίζονται τα προϊόντα εκείνα τα οποία έφτασαν στον καταναλωτή νεκρά (δηλ. δε λειτούργησαν ποτέ) ή προϊόντα τα οποία έπαψαν να λειτουργούν μέσα σε χρονικό διάστημα μερικών ημερών είτε συγκεκριμένων ωρών λειτουργίας. Οι ημέρες και οι ώρες μέγιστης λειτουργίας καθορίζονται από τον εκάστοτε κατασκευαστή και ισχύουν για όλες τις χώρες που συμπεριλαμβάνονται στην εγγύηση.

Σε κάθε περίπτωση η απόφαση επισκευής ή αντικατάστασης συσκευής που ανήκει στις παραπάνω κατηγορίες λαμβάνεται κατόπιν ελέγχου από τον κατασκευαστή και όχι από το dreamlife.gr.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι μεταπωλητής των προϊόντων που διανέμει και σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει εγγυήσεις ή άμεσες αντικαταστάσεις.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Espa Banner
Shop
Wishlist
0 items Cart
My account